Generációkon és határokon átívelő tudás- és értékközvetítés.
Személyes és szakmai kompetencia-fejlesztést segítő projekt és jótékonysági program

PROJEKTVEZETŐ: Sáskáné Nádas Ágnes

Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesületének alapító elnöke, a bécsi „Europa”-Club kultúregyesület vezetőségi tagja, a „gettogetHR“ védjeggyel ellátott, személyes- és szakmai kompetencia-fejlesztést segítő projekt és jótékonysági program ötletgazdája és szakmai vezetője vagyok.

Több mint 20 éves szakmai pályafutásom alatt a ranglétra valamennyi fokán jártam Magyarországon és külföldön egyaránt, ami a rendezvényes és vezetői asszisztens munkaköröket illeti. Számos értékes tapasztalatot szereztem mind a közigazgatás, az üzleti élet, mind a civil szervezetekkel való kapcsolat révén.

Úgy gondolom, mindannyiunk felelőssége, hogy a kapott talentumokat a lehető legmegfelelőbb módon kamatoztassuk, értéket teremtsünk, majd tudásmegosztás révén értéket közvetítsünk, akár a családban, akár a hivatásban vagy épp társadalmi szerepvállalás útján. Jómagam is több éves oktató tapasztalattal rendelkezem, melynek révén rendezvényszervezés, vezetői asszisztencia, időgazdálkodás szakmai területekre specializálódva tudom segíteni a projekt résztvevőit vagy a hozzám személyes tanácsadásért fordulókat.

A „gettogetHR“ projektet az életművemnek tekintem, amely a másik ember és annak életútja iránti tiszteleten, megbecsülésen alapul és olyan keretet ad, amelybe egyszerre belefér a tanulás, a tudásátadás, az értékközvetítés, a segítségnyújtás.

SZAKMAI TEAM

ELŐADÓINK

A projektbe kizárólag a céljainkkal azonosulni tudó szakemberek kerülnek felkérésre és ezután a „gettogetHR” védjegyet használhatják. Olyan professzionális előadókkal dolgozunk, akiknek neve garanciát jelent; személyes és szakmai hitelességük megkérdőjelezhetetlen; példamutató és hiteles szakmai életúttal rendelkeznek; nyitottak a talentumok átadására.

Bővebb információ előadóinkról itt

SZERVEZÉS

A «gettogetHR» projekt keretében megvalósuló nyílt jellegű előadások és programok szervezéséhez, technikai lebonyolításához segítő partnerre van szükség. Ebben kizárólagos partner és «professzionális asszisztencia» a Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesülete. Feladata többek között a résztvevők regisztrálása, a részvételi díjak kiszámlázása, az esemény adminisztrációs teendőinek koordinálása, az események lebonyolítása.

Feladata többek között a résztvevők regisztrálása, a részvételi díjak kiszámlázása, az események előkészítése és lebonyolítása, adminisztrációs háttér biztosítása, adatvédelmi szabályozás témaköre.

ELÉRHETŐSÉGEK

Levelezési cím: 1162 Budapest, Szénás u. 118.

TITKÁRSÁG

Tel.: +36 30 640 6882

E-mail: event.gettogethr@gmail.comtitkarsag.imahungary@gmail.com

www.imahungary.com

HELYSZÍNEINK

Együttműködő partnereink segítségével programjainkat színvonalas helyszíneken tudjuk lebonyolítani. Budapesten a Radisson Blu Béke Szálloda, Bécsben az AMAPED, a Wiener Christmas Salon és a KMU Center termei állnak rendelkezésünkre.

Az előadások és programok egymástól függetlenül, mindkét városban zajlanak. További célunk, hogy valamennyi szomszédos országgal felvegyük a kapcsolatot és színvonalas helyszíneket vonhassunk be programjaink megvalósításához, segítve a határon túli magyar közösségeket is.